10 June 2010

Kasyful Now..



















Erm...Pejam celik pejam celik skejap aje Kasyful dh 1 tahun 10 bln usianya..Macam baru jer rasa pengalamn bersalin tue..Daari tapak kaki besar 2jari aku,skang dh besar 3jari..Huhu..


















Skang ni Kasyful tgh melasak.Sume bnda yg org buat,dia pon nk buat.Satu aje yg aku peeerassan ttg ank lelaki aku nih ialah cepat pick-up dan panjang akal..jika bt apa2,seboleh jgn bt dpn dia cz skali dia tgk,dia akan cuba buat.Cth nya,buka tv.Dl dia xtahu pon nk tekan button kt tepi LCD tv kt umah tue,tp menjak tgk ayah tekan situ,dia pon buat sama.Satu lagi ialah, ada je akal dia jika nk dapat sesuatu.Cth kl ada bnda yg aku letak tmpat tgi, dah pandai tarik kerusi dah utk amik brg..Kl xtarik kerusi,mesti dia cari alas lain.Cthnya, alas dgn besen/bantal..hahaha..Memang anak yg cerdik.!
Apapon,smuga anak aku ni mbesar mjadi insan bguna.Amin.

0 comments:

Post a Comment

Followers