02 December 2009

ll Alahai Kasyful...


Dua tiga hr lps tunggang langgang sket idup aku cz kasyful dmam teruk,meragam memanjang...asik nk bkepit jer...aku nk gerak pun pyh..huhu..sian ank ummi..Awalnya ingat demam biasa jer pd pagi ry Aidiladha tuh..so,aku biar jer la.Siang tuh dia mmg larat lg main dgn abg2 n kakak2 sepupu dio. Akak aku dr Seremban turut sm ry cni,so kitorang braya skali.tambah plak,hr 27 Nov 09 tuh jatuh hr Besday abah mertua aku.Hari tue ada la meriah sket cz sedara ramai jgk yg datang,Kasyful pon asik menghilang jer kt atas[kui..kui..mana lagi,ke rumah mertua la].Bila sangat yang melayan dia,mula la dia seronok,berlari2 dengan yang lain.Tapi bila tido mlm tue,pukul 3pg aku berjaga smpai pagi xlena tdo cz badan Kasyful panas btl..Aku mula la risau nie.

So,pd 28 Nov 09 tue,pagi2 lg aku & hubby bw dio g klinik.Bila jmpa doktor plak meraung2.Aduh!anak aku buat hal lagi!Dalam dok melalak tue,dpt jgk la Doc check..panas dia 39.3 celcius..Terus bg ubat buntut.Aku risau kot2 H!N! jer..skang nie mcm2 penyakit ada.Bila blk umah ,dia terus tido lps bg ubat.apa yg aku bsyukur sgt bkenaan anak laki aku nie ialah dia senang mkn ubat.Sepanjang hari tue mmg dia tido jer,bgn kejap2 jer mkn ubat.Bila ptg,demam dia pon dh kebah.Mlm tue blh la main n lari,siap panjat2 motor mainan dia.

 - Fotopages.com - Fotopages.com

Tapi,awal pg tue plak,dia demam lg..Aduhai,sekali lg aku xtido mlm..Pg tue plak ,dh la hubby aku keja pg.Tapi,alhamdulillah cz demam dia xlama.tghari tue dh ok.Kl demam dia xok hari tue,aku dh berkira2 nk amik ct dh hari Isnin.Apapon,syukur sgt cz sume dh ok..Kasyful pon dh aktif balik..lari2..panjat2 krusi..

Erm..bila dh anak nih,mmg kena byk berkorban masa..Mmg xboleh nk mgeluh..Teringat plak kt lagu satu nie..Jasa bonda..

0 comments:

Post a Comment

Followers