24 December 2009

ll Cara Bermula

Untuk memulakan bisnes buat duit dengan VeMMA ini, anda perlulah mendaftar dahulu. Dan Pendaftaran awal adalah PERCUMA, dan anda akan diiktiraf sebagai “pre-enrollee” atau PE iaitu keahlian PERCUMA!

LANGKAH 1: CARA DAFTAR AWAL

Cara untuk mendaftarkannya hanya perlu ke website ini. Ia kelihatan seperti berikut:

LANGKAH 2: ISI MAKLUMAT PADA BORANG

ANDA HANYA PERLU MELENGKAPKAN BORANG SEPERTI DIATAS, DAN ANDA AKAN MENJADI AHLI “PRE-ENROLLER”!

LANGKAH 3: SILA CEK EMEL

Sila tunggu email pengesahan pendaftaran anda yang akan dihantar ke email anda sejurus selepas itu. Email tersebut mengandungi butiran akaun anda termasuk ID dan password.

LANGKAH 4: LOGIN DI VEMMABUILDER

Sila login dengan ID dan password diberikan. Klik pada “Back Office” kelihatan seperti berikut:

LANGKAH 5: LIHAT SENARAI RANGKAIAN ANDA!

Sila klik pada “Genealogy” untuk melihat senarai limpahan downline dari upline anda seluruh dunia! Apa yang anda nampak? TIADA.. Masih terlalu awal untuk mendapatkan downline dari upline, apakata anda singgah lagi dalam masa selepas beberapa jam.. Hasilnya akan menjadi-jadi. Banyak bukan? YA, semakin lama ahli dibawah rangkaian anda semakin ramai! PERCAYALAH. ( sila login dan singgah semula di Genealogy esok!)

LANGKAH 6: CARA UPGRED KE PAID MEMBER

Untuk mendapatkan bonus hasil dari ahli yang join dibawah rangkaian anda, anda perlu upgrade keahlian anda hanya dengan klik pada tab “Get Started”. Pendaftaran permulaan adalah hanya USD19.95 sahaja untuk kos maintenance website anda. Pembayaran boleh dilakukan dengan menggunakan Kad Kredit atau Kad Debit. Selepas 3 hari, anda akan ditolak USD90 (pakej basic) dari akaun Kad Kredit / Kad Debit bagi proses pembelian produk Jus Manggis VeMMa. Apa yang menariknya, Jus tersebut akan terus sampai kerumah dan tiada kos kurier dikenakan!

ANDA TIADA KAD KREDIT ATAU KAD DEBIT?

HANYA 4 LANGKAH MUDAH!

1- Sila ke Eon bank cawangan terdekat. Sila apply kad debit Eon Bank (COMBI).Bayaran RM8 sahaja. Dalam sejam leh siap terus. Cepat, Murah dan Mudah.

2- Selepas itu, sila masukkan duit ke akaun kad debit anda sebanyak rm430 di kaunter atau di cash deposit mesin. (jika mahu pilih pakej basic, atau anda ingin pakej advance? boleh hubungi saya segera)

3- SELEPAS 24 JAM, anda login www.vemmabuilder.com masukkan ID & password anda

4- Klik pada “get started” dan isi maklumat kad debit anda!

* saya mengesyorkan gunakan kad debit EON bank kerana proses pengaktifan online hanya dalam 24 jam berbanding bank lain makan masa sehingga 2 ke 3 minggu!

LANGKAH-LANGKAH UPGRED:

1. Login www.vemmabuilder.com/login/index.jsp

2. Masukkan ID dan Password anda

3. Klik “Get Started !!!”

Ok, setelah anda klik “Get Started”, form seperti di bawah akan muncul. Sila isikan selengkapnya:

isi-form-vemma

Pada bahagian Payment Information, pilih samada kad kredit atau debit anda samada Visa atau Mastercard. Card Number di tulis di sebelah depan kad kredit/debit manakala CVV adalah nombor 3 angka di bahagian belakang kad kredit/debit.

Scroll ke bawah lagi dan anda dikehendaki memilih salah satu Pakej Produk. Anda akan lihat seperti gambarajah di bawah:

ultimate-arrow-vemma

Anda akan lihat ada 2 Pakej Produk sahaja. Jika anda ingin menjana pendapatan lumayan, pilihlah Pakej Ultimate dengan klik pada link “advanced builder packs”. Gambarajah seperti di bawah akan muncul:

vemma

Tandakan ‘tick’ pada “Asia Ultimate Builder Pack” untuk mengambil Pakej Ultimate. Anda tahu bukan kelebihan Pakej Ultimate? Jika tidak tahu, sila baca di sini. Saya hanya recommendkan sahaja. Terpulang kepada anda.

Dan langkah terakhir adalah, ‘tick’ pada agreement dan Klik “Start Earning Now”

TAHNIAH ANDA SUDAH UPGRED!

LANGKAH 7: WEBSITE REPLIKA ANDA

Selepas melengkapkan butiran Kad Kredit / Kad Debit anda, anda akan mendapat satu email dari pihak VeMMa mengenai butiran keahlian ahli “Paid Member” anda akan mendapat 9 digit ID (VID) seperti saya punya iaitu : 547334705.

Dan website replika anda adalah seperi berikut : http://www.vemmabuilder.com/ID_baru_anda seperi saya punya http://www.vemmabuilder.com/730328805 , website replika inilah yang saya promosikan untuk mendapatkan lebih ramai ahli dibawah saya serata dunia!

LANGKAH 8: DAFTAR MYVEMMA.COM

Sekarang, anda perlu ke website http://myvemma.com dan klik pada “Member Login” seperti berikut:

LANGKAH 9: KLIK FIRST TIME

Seterusnya klik pada “First Time?”

LANGKAH 10: ISI MAKLUMAT

Sila penuhkan borang seperti tertera dilaman berkenaan, seperti berikut:

LANGKAH 11: SIAP

Selesai pendaftaran, kini anda sudah ada 2 website replika untuk promosi.

1) Vemmabuilder = untuk mencari ahli baru yang ingin bisnes online. Website promosi adalah seperti http://www.vemmabuilder.com/ID_baru_anda contoh: http://www.vemmabuilder.com/730328805

2) MyVemma = untuk promosi jus manggis VeMMa dan juga untuk melihat senarai penuh downline, dan komisen serta maklumat perniagaan anda. Website promosi adalah seperti: http://myvemma.com/username contoh : http://myvemma.com/zyalyas

Namun, hanya website www.vemmabuilder.com/NO-ID-ANDA sahaja yang perlu dipromosikan.

PENTING! : Sekiranya anda tidak lalukan langkah 6 dan tidak upgrade keahlian sebagai “Paid Member”, maka sekiranya ahli-ahli dibawah anda telah menjadi “Paid Member” dari anda, maka ahli baru itu akan ‘melangkah’ anda selamanya, dan dia bukan lagi downline anda. Bagi memastikan semua ahli adalah downline anda, pastikan anda segera upgrade keahlian dan layak untuk mendapatkan bonus.

# Website replika untuk ahli percuma hanya akan bertahan selama 90 hari sahaja jika anda tidak upgrade keahlian. Bayangkan berapai ramai yang dah join dibawah anda, dan bayangkan betapa besarnya kerugian anda jika tidak upgrade keahlian.

Salam Maju Jaya,


0 comments:

Post a Comment

Followers