27 July 2010

Penangan Upin & Ipin !

Sabtu lepas, p pusing2 sekitar sekitar..Actually nak p hantar DVD korean drama kt sorang customer ni tapi budak ni datang lambat..So,p la pusing2 kt Parkson @ Seremban Parade tue...Singgah la kat Food Court kt atas tu cz hubby kt dia lapar plk.Aku pon pekena tomyam campur semangkuk tapi btl2 xpuas hati cz tomyam tue mcm sup campur jerk..Adoi,benda cmni ni la yg buat aku putus stim nk makan...Kalau btl nk berniaga,biarla btl2..Tapi,nasik baik mee kuali yg hubby pesan tu best..!!
Lpas makan tue,bw Kasyful main2 kt playground berdekatan food court tue..Layan je la.Bdk2 mmg excited kl blh main ramai2 dgn rakan2 sebaya kan..Tapi, dlm dok tgk dia main gelungsur dan permainan seangkatannya tue,tetiba ,Kasyful ni blh p kejar sorg budak nih.Bila dah dapat,Kasyful blh plk rampas majalah kt tangan budak ni..Adoi,ummi xpernah ajar anak ummi camni tau!!..Aku pon pelik jgk dibuatnya..Bila aku tgk majalah tue, rupa2nya mag Upin & Ipin..huhu,patut la dia excited sgt kejar bdk tue..hehehe..skang ni,kl p mana2,mmg aku nk elak jmpa bnda2 yg berkaitan dgn upin & ipin cz anak bujang ni peminat fanatik animasi tue....Cukup la skali dia mengamuk kat pasar malam gara2 dia tnampak sticker Upin & Ipin..huhu..Macam2 ragam la anak ummi nie..Sumber


0 comments:

Post a Comment

Followers