30 July 2010

Rezeki Allah...

4 weeks...Agaknya,bb aku sekitar usia ini la.
Sumber : Babycenter
Akhir2 ni,badan mmg xberapa sihat sangat..Memang betul2 terasa penat & lesu..Perasaan was2 pon ada cz last week mmg perasan dh 2 hr bendera Jepun dtg lambat...tapi aku sengaja biarkan..Dan,hari2 slps itu,mmg badan aku cpt benar terasa penat dan mengantuk..Akhirnya smlm hubby beli 'Prenancy Test' dan mmg betul dan sah..DOUBLE LINE..+VE..aku agak2 usia kandungan ni dalam 3 minggu lebih kot.Rasa gembira jugak cz Kasyful bakal dapat adik dan org yang paling gembira,semestinya hubby tersayang..

Sebelum tue ,ada la hubby ckp dia agak2 nak tmbh baby lg bulan 4 next year.Tapi, aku tak sangka plk hasrat tue akan tertunai jgk..Apapon,aku terima jua rezeki yang diberikan oleh Allah ini walaupon perancangan awal aku nk tambah anak tahun 2012.Tapi jika Dia nak bagi lebih awal,kami terima dgn redha..Harap2 akan menambahkan lagi seri kebahagiaan alam rumahtangga kami nanti.Dan,semestinya Kasyful akan dapat teman untuk bermain nanti...Tapi Kasyful kena jadi abang yang baik k..Ummi dah bagi adik,nanti,kena jaga dan sayang adik tau..

Semoga Allah memberkati keluarga kami.Amin.



0 comments:

Post a Comment

Followers