23 February 2010

ll 'Kenapa Mr Superman perlu bagi kamera digital ini kepada saya'

..................::::::STICKY MODE::::::::::::..............


'Kenapa Mr Superman perlu bagi kamera digital ini kepada saya' ?Sebab saya memang nak ganti camer saya yg dh lama...huhu..nk beli yg br ,belum ada rezeki lagi.Mintak2 ada la rezeki nak merasa camera baru bila join contest ni..Nanti lagi bersemangat nak mengambil gambar utk kenangan...

Sesapa nk join...klik kt banner yer...
------------------------------------------------------------------------------------------------
TARIKH TUTUP : 23 FEBRUARI 2010 (11.59pmSeronok bila dpt shoot gmbar ni terutamanya gmbar anak bujang yg sedang membesar...

Ini antara gambar yg pernah diambil dengan camera lama...dh lama jugak usia dg camera tu..aku beli ms belajar dedulu.agaknya dh 5-6 thn jugak rasanya...guna duit PTPTN tu yg xtahan..Huhu..sanggup ikat perut semata2 utk beli camera tue..




0 comments:

Post a Comment

Followers